Ochiurile din farfurie nu seamănă deloc cu ochii mei

Au exact aceeaşi compoziţie apoasă, cu un frumos iris in mijloc. Atâta doar că ai mei sunt verzo-căprui, iar cei din farfurie sunt galbeni. Şi oare cine are ochii galbeni, dacă nu este pisică sau altă lighioană sălbatică? Apoi am fost atentă la albuş. Perfect copt în tigaie, însă parcă prea alb. Ochii mei injectaţi nu au deloc un alb strălucitor, oricâte picături torn în ei, nu sunt albi nici dimineaţa, când aş zice că sunt odihniţi, şi nu sunt albi nici seara, dar atunci nici nu mă aştept să fie. Cele două ochiuri de ou stând aliniate în faţa mea, compun o faţă de felină cu strabism, ce parcă stă la pândă, fără să clipească fiindcă nu are pleoape, fără pupilă, dar cu multă agerime în privire. Am să pun mult piper negru, în partea de sus, pentru o mai mare asemănare cu ochii mei fardaţi intensiv.

2 thoughts on “Ochiurile din farfurie nu seamănă deloc cu ochii mei

  1. :)) mi-ai faut ziua mai frumoasa, poate nu avem ochii galbeni pe car eoricum ii mancam la propriu nu doar din priviri, dar macar sunt unici. Si apoi cred ca esti destul de talentata in bucatarie din moement ce iti iesei albusul asa, deoarece eu masi pun peste si cas si una alta, ii imbunatatesc eu cu ceva, si la final par mai obositi decat ai mei.

Leave a Reply

