Lumea de sub clopot

Azi vreau să dau timpul înapoi, să am la dispoziţie încă o oră cu cei care nu sunt. Să mă uit la ei, să-mi imprim imaginea lor în memorie, să-i aud vorbind, râzând sau dând sfaturi sau spunând bancuri, sau interogându-mă, sau dormind sau mergând, formalizându-se sau mâncând supa cu polonicul direct din oală, sau povestindu-mi poveşti din cartea de istorie, sau învăţându-mă să tricotez fulare şi ciorapi de lână. Sper ca lumânările aprinse să poarte mesajul dincolo de porţile grele ce i-au despărţit de mine.

În memoria celor pe care îi iubesc şi de care mi-e extrem de dor…

4 thoughts on “Lumea de sub clopot

  1. da…sunt citeva zile acum cind ne indreptam gindurile catre cei dragi ce nu mai sunt, cei ce ne-au luminat copilaria si ne-au vegheat zilele si noptile, dar sa incercam sa nu ne lasam prea mult coplesiti, pierdem timp, si ne scapa ce e viu si frumos acum in jurul nostru.
    ai scris si azi foarte frumos, e ca si cum un porumbel ti-ar fi atins putin mineca pentru aducere aminte. bravo!!! te pup

    • Multumesc mult. Mi-e tare dor de bunica mea. Azi mai mult ca oricand. Si de bunicul meu si de unchiul meu… de toti cei care au facut posibila viata mea sau mi-au modelat-o incat sa fie cum e acum.
      Nimic nu poate masura durerea.

  2. Am auzit multi oameni care considera ca e “pacat” ca avem nevoie de o zi de aducere aminte, cand ar trebui sa fim noi cei constinciosi si sa nu ii uitam. Dar cu toate cele de fiecare zi, nu poti sa mergi prea des la ei, insa prin ceea ce suntem si am ajuns cred ca e cea mai frumoasa multumire pe care le-o putem aduce.

Leave a Reply

