Obiecte migratoare

De doi ani de zile, acareturile mele au prins viaţă. Se plimbă prin casă, şi ziua şi noaptea, îşi mută poziţia când nu mă uit la ele, se ascund unele de altele şi s-au adunat în mod excesiv ca şi populaţia în creştere de pe planetă. Când apare cineva nou în vizită, stau cuminţi, tac chitic şi clipesc roşind uşor în obraji. Când acel cineva pleacă, începe tărăboiul. Oalele se ciocnesc, lingurile plonjează din sertare, capacele trosnesc, pantofii de la intrare fac party, cărţile vorbesc între ele, hainele se târăsc pe podele, mingile joacă fotbal, iar firmiturile de biscuiţi tronează în aer, făcând echipă formidabilă cu praful.

2 thoughts on “Obiecte migratoare

  1. Deci urmeaza o crancena confruntare sau o dulce convietuire. Care e de preferat? Viata cu obiectul-egalul meu sau stapanirea unilaterala obtinuta prin impunere.

    • Eu sper dulce convietuire. Cat despre obiectul-egalul meu, asta nu cred sa se intampla vreodata. Sincer, cred ca va fi o tiranie din partea obiectului, iar eu voi face un dulce compromis.

Leave a Reply

