Pisicuţa mea

Iubirea mea se compune din zulufii ei perfect construiţi, gropiţele din obraji, degeţelele minuscule de la picioare, zâmbetul de vanilie şi râsul ei inegalabil de colorat. Sufletul meu e plin de fericire: buburuza a împlinit doi anişori, exact… acum!

Nota autorului (la propriu si la figurat): ora exactă la care se face referire este 9:20!

Altă notă a autorului (de fapt, autoarei. Ba nu, autorilor!!!): nu înşirăm toate urările aici, căci pentru asta am pregătit o felicitare specială, ce i-o vom înmâna personal, asta bineînţeles după ce o vom îngropa în pupici!!

4 thoughts on “Pisicuţa mea

  1. sunt complesita, au trecut deja doi ani, e o fetita superba, Doamne, te rog, aseaza-i viata pe un drum linistit, cu multa dragoste si sanatate, cu bucurii si implinirii, cu iubire si fericire si cu multi, multi ani frumosi, iar parintilor ei multa sanatate si va multumim ca ne-ati adus o asa mare bucurie!! va pupam si imbratisam pe toti trei, mami si tati

    • Sa dea Domnul sa fie exact cum ati spus. Sa aiba parte doar de lucruri bune si frumoase, caci e un ingeras. Va pupam si noi si multumim de urari! Va dorim din suflet sa va bucurati de ea, asa cum sigur se bucura ea de dumneavoastra!

Leave a Reply

