Eu nu pot locui în cort

Lucru clar şi limpede ca apa de izvor. Am absolută nevoie de robinetul de la baie, de suportul de ziare, de coşul unde ascund dulciurile şi de noptiera de lângă pat unde îmi pun seara telefonul mobil şi ochelarii. Şi mai am nevoie imperioasă de sertarul de fulare asortate cu anotimpul. Nu pot concepe viaţa fără cutia masivă de cosmetice parfumate, fără câte o ramă foto printr-un colţ despre care altfel ai zice că-i sărăcăcios. Cum aş putea să stau în reverie, dacă nu sprijinită de câte un pervaz de geam?

2 thoughts on “Eu nu pot locui în cort

    • Nu, nu, eu nu gust cortul nici macar vara, sub nici o forma. Dupa cum am spus, nu pot respira fara obiectele mele ce s-au ancorat de niste pereti solizi. Nu accept nimic mai prejos. Asta nu inseamna ca nu pot sta de dimineata pana seara intr-o astfel de asezare, dar noaptea nu pot dormi pe pamant, ca am cosmaruri reale, si viziuni sumbre asupra imprejurimilor, ce par scoase dintr-un film de Hitchcock.

Leave a Reply

