Profesioniştii

Sunt cei care ştiu exact ce să facă în caz de extremă forţă majoră, de calamitate naturală, de explozie solară, de bombă atomică sau radiaţii chimice. Vin cu echipament special creat pentru situaţie, cu un întreg catastif de proceduri şi reguli, au coduri precise de comunicare, au pregătire şi antrenament de ani şi ani de zile, au chiar şi starea de spirit pentru chestiunea în discuţie.

Eu m-am pregătit la fel de intens pentru prima mea misiune adevărată, mai precis prima oară în viaţa mea când voi face prăjitură cu mere.

2 thoughts on “Profesioniştii

    • Iti multumesc, insa inca nu am avut curajul sa intru in actiune. Sunt abia la faza de plan bine pus la punct si achizitionarea resurselor materiale… Lovitura de gratie va fi in week-end. Asta daca nu ma demoralizez pana atunci…

Leave a Reply

