Mi-am găsit portofelul în Cancun

Cum a ajuns el tocmai până în Mexic? Asta m-am întrebat şi eu. Am fost furioasă în primele clipe, când l-am dat dispărut, iar poliţistul căruia m-am adresat mi-a spus că trebuie să aştept 48 de ore ca situaţia să fie demnă de a fi luată în seamă. M-a întrebat dacă îi cunosc bine obiceiurile, pe unde umblă în mod frecvent, că poate s-a pierdut printr-o bodegă şi a rămas pe sub vreo masă, mort de beat. I-am spus că nu cred că e cazul, că el de obicei este un gentleman desăvârşit, ce nu s-ar preta la aşa ceva. Poliţistul a râs şi mi-a spus că oricine are momente din-astea, poate suferă din dragoste sau s-a cazat la prieteni… cică orice e posibil. Am strâmbat din nas, dar nu l-am mai contrazis. Am început căutările pe cont propriu, cu afişe lipite de stâlpi şi tot tacâmul. Nici urmă de el. Nici urmă de vreo urmă a dispariţiei sale misterioase, chiar dacă eu mă consider o proprietară foarte bună. După vreo două luni de căutări febrile, am început s-o las mai moale, căci nici un rezultat nu se ivea la orizont. Când într-o zi, văd pe internet o poză de pe o plajă însorită unde dumnealui şedea comod pe un şezlong, bea un amestec de sucuri de fructe puternic alcoolizate şi zâmbea foarte larg, de sub o pălărie de paie. L-am sunat instant. Supărată şi dezamăgită de un asemenea comportament. Cu un nod în gât imens. L-am întrebat evident cum a ajuns acolo, şi de ce naiba a plecat. Mi-a replicat că mă iubeşte enorm şi ca-i e dor de mine, dar prea l-am ţinut la regim şi n-a mai suportat.

2 thoughts on “Mi-am găsit portofelul în Cancun

  1. :)) super tare…..si portofelul meu e la regim, insa il mai umplu cu chitante, bonuri, hartii, notite, calendare…etc dar nimic nu se compara cu regimul lui natural…ii face si lui bine dar si mie 🙂

    • Bietu’ portofelu’ meu a fost la un regim foarte drastic. Nici macar carduri nu a mai primit, nici macar un card gol sau expirat, cum am facut in ultimul timp. Din greseala l-am jignit tinandu-l gol-golut, fara absolut nici in el. De acolo bosumflarea si plecarea lui in lumea larga. Acum ducem tratative sa ii cumpar bilet, sa vina inapoi. Mi-a zis ca acolo prea se ingrasa. Si deja are si probleme de sanatate din cauza kilogramelor in plus. Vine, sper, de sarbatori…

Leave a Reply

