Drama lui Zgribulici

Eu sunt Zgribulici. Toată ziua, cât e ea de lungă şi de lată, mă plâng despre cât e de frig şi de ger şi de inconfortabil, şi mă scutur toată de zici c-aş fi cu degetele în priză. Şi nu e vorba despre o singură zi din an, ci despre toate zilele de toamnă, iarnă şi chiar primăvară. Azi simt că nu se mai poate aşa. Trebuie neapărat să găsesc o soluţie să nu mai urăsc din răsputeri această stare şi să ajung cu ea la un consens. Să lase ea de la ea, să las eu de la mine, şi să se oprească odată, pentru numele lui Dumnezeu, cu zgribuleala.

4 thoughts on “Drama lui Zgribulici

  1. Eu cred ca te vei mai indulcii cand va incepe sa ninga. Chiar daca va fi la fel de frig….macar va fi furmos, si speram durabil in special de Craciun si Anul Nou. Numai asa pot visa in continuare la semineul pe care inca nu il am.

    • Eu chiar sunt de acord cu tine. In privinta zapezii care ar fi bine sa-si scoata nasul pe fereastra inainte de inceperea festivitatilor, caci dupa, nu tare o mai apreciaza nimeni. Iar despre semineu… of si vai, cat de frumos ar putea fi daca-ar fi. Ar fi visul unei nopti de iarna, fara nici un pic de tremurat.
      Il construim undeva la mijloc, sa ne bucuram amandoua de el, evident, pe rand, dupa un program bine stabilit?
      Vrei, vrei?

Leave a Reply

