Încrederea vine din propriile eşecuri

Serios, aşa este. Ele îmi dau certitudinea că sunt un om normal, care se încadrează în limite. Nu mă deranjează deloc aceste limite, pentru că ele sunt ca un fel de semne ce te ajută să-ţi găseşti drumul. Dacă ar fi ca ele să nu existe, ar trebui să facem totul perfect, ca la carte. Iar daca este să vorbim pe cinstite, asta este imposibil, nu din cauza faptului că nu am avea puterea necesară, ci pentru că nu există o carte universală, care să spună exact ce trebuie şi cum trebuie făcut. Astfel, mă bucur de greşelile mele, ele mă fac să am încredere că nu sunt un monstru perfect, organizat după linii matematice. Ba mai mult, m-am hotărât să fac totul conform cărţii mele personale, aşa umană cum este ea.

4 thoughts on “Încrederea vine din propriile eşecuri

  1. Am citit undeva ca frica de esec pentru oamnei e cam la eglaitate cu frica de moarte. De ce?! Cred ca avem tendinta sa fim cam fatalisti … totusi biologic vorbind (crede-ma stiu ce vorbesc, din studii, evident britanice) corpul uman resimte mai puternic (prin enzime, hormoni si alte procese) un efec decat un succes, ceea ce se resimte si asupra creierului. Noroc ca putem invata din ele si vorba ta sa ni le asumam. Cred ca si daca am reusi in 3011 ( 🙂 ) sa facem un robot super-super- performant tot am gresit si acolo cu ceva… ca doar suntem oameni nu?!

    • Eu simt ca ar trebui sa ne-apucam acuma de facut robotu’-minune. Sa-l punem pe el sa rezolve milioanele de lucruri marunte si daca le greseste pe vreo cateva, sa-l iertam cu o mangaiere pe crestet. Micutu’ macar incearca, iar noi ce bine am sta la taclale, fara griji si fara resentimente. Oricum, eu deja m-am impacat cu ideea ca fac o mie de greseli pe zi. Dar daca macar 500 ar fi ale robotului, o ce satisfactie as mai avea!!!

    • La asta chiar nu m-am gandit!
      Eu ce tot zic, sa ne impacam naiba cu gandu’ ca gresim in draci si asta este! Cui nu-i place, sa faca bine si sa ne lase in pace. Ca doar n-o fi taman robotu’ cel care sa faca astfel de comentarii, nu?

Leave a Reply

