Viaţa în balon nu e deloc ceea ce pare

Sus fiind, eşti literalmente în cer. Iar asta e un lucru minunat, căci eu ador să văd aerul luminos, cu puf de nori şi cu licurici de stele noaptea. Totul a mers bine, mi-era cald şi eram tot mai aproape de poarta îngerilor drăgălaşi, de rozalia vată pe băţ a înălţimilor, când totul s-a spulberat într-o secundă, în momentul în care balonul a fost trăsnit, cu puterea a o sută de mii de amperi. Lumea s-a deschis la culoarea fulgerului alb, în schimb m-a cutremurat bomba tunetului care mi-a pus balonul la pamânt.

Sfat propriu: nu încercaţi asta acasă!

Şi un alt sfat propriu: mai bine înălţaţi un zmeu!

2 thoughts on “Viaţa în balon nu e deloc ceea ce pare

    • Din pacate sau din fericire (fiecare o ia cum doreste), eu n-am sa pun nicioadata poze pe blog. Eu doar scriu. ceea ce au fotografiat altii nu prea cred ca ma reprezinta, iar eu sa ma apuc de fotografiat, cred ca ar insemna sa ma apuc acum de invatat multe, caci eu din perfectionismul meu nu ies: ori fac poze de calitate, ori la revedere! Astfel, ma rezum la cuvinte. Sper sa fie de ajuns.

Leave a Reply

