A winter fairy tale

Bineînţeles că totul începe cu prima ninsoare din iarnă. Şi bineînţeles că momentul povestirii este seara, când străzile erau luminate galben de felinare oarbe, iar fulgii de zăpadă nouă se proiectau în acea lumină, părând astfel şi mai albi. Ne plimbam de mână şi sporovăiam despre una-alta, când primul fulg mi s-a oprit pe nas. Apoi a căzut şi cel de-al doilea şi cel de-al treilea, iar apoi a început avalanşa care mi-a acoperit genele. Ne-am uitat unul la celălalt şi ne-am zâmbit. Apoi am râs de-a binelea, căci prima ninsoare este cea care face iubirea mai veselă. Ne-am plimbat prin zăpadă până când ne-au îngheţat picioarele în pantofii total neadecvaţi şi mâinile fără mănuşi.

4 thoughts on “A winter fairy tale

  1. pacat ca s-a oprit, as vrea sa ninga mai mmult. De fiecare data prima ninsoare imi incanta sufletul, nu inteleg de ce, ca a doua oara nu sunt la fel de impresionata, si prima ninsoare lasa intotdeauna in urma feashca … insa pare ca o promisiune a unui inceput de… poveste

Leave a Reply

