Casa de marcat

O, ce bună ar fi s-o am în bucătărie, şi după ce şterg vreo sută de pahare, să marchez acest act deosebit de înălţător. Să mai bat din când în când pe ea şi plasele pline-ochi pe care le-am cărat, sau miile de aţe pe care am întins haine ude. Poate că uneori ar da cu virgulă, şi-atunci aş avea pregătită în frigider o bucată sănătoasă de tort sau de savarină, sau o fructieră apetisantă din care muşteriul să se servească, astfel încât să fim chit. Aş cumpăra role de hârtie mov sau roz, să se înţeleagă de la început că e casa mea, şi că doar eu marchez pe ea. Şi alţii ar putea avea astfel de maşinării inteligente, dar cer să fie delimitate marcările, fiecare la casa lui. I-aş da numele de Whitehouse, iar lângă ea aş strânge-ntr-un borcan toţi bănuţii mărunţi, iar când s-ar umple, i-aş pune pe toţi sub perne să facă pui, din care să crească după ani şi ani, bani valoroşi. Ai muncii mele benevole.

4 thoughts on “Casa de marcat

  1. oooooo ce bine ar fi, macar bonurile din casa de marcat sa fie ca multumire pentru ce faci in casa pana la sarbatori, nu?! cred ca mi-ar place …problema mea ar fi ce sa fac apoi cu bonurile?! ok le contabilizez, le inregistrez in registrul decasa , fac balanta si apoi bilant, daaaaar…dupa cati ani le pot arunca?! nu de alta dar se vor aduna cu timpul…cel puitn asa imi place sa cred 🙂

    • Uite un unghi la care autoarea s-a gandit, dar ceva mai redus. Eu vreau doar sa am pe hartie toate cele pentru care merit un pupic sau aplauze sau o prajitura buna, caci altfel cam trec cu ziua. Si se pierd in eter…

Leave a Reply

