El e iubirea

El e pentru mine, făcând aşa o analogie poate puţin forţată, ca o mănuşă groasă. Mă acoperă, şi nu mi-e niciodată frig. Pe el cad greutăţile, în el se lovesc problemele, iar eu stau liniştită, la căldura siguranţei mele. Mă ţine departe de lumea zbuciumată, şi tot el mă face pe mine să râd. Mă uit uneori în sus la el, şi-i văd o cută de încruntare, şi-l întreb dacă e ceva grav, iar el mă mângâie, şi mă-ndeasă mai avan în mănuşă. Pe el îl ninge, iar eu fac fulare lungi, lungi. Eu am puterea să fiu senină în furtuna de-o viaţă, în prăpădul zilnic, într-o paranoia generală. El străbate şi răzbeşte, cărându-mă-n buzunarul interior. Multă lume mi-a zis că sunt foarte sigură pe mine, şi curajoasă şi aşa – dintr-o bucată. Însă puţini ştiu că dacă ai mănuşi pe mâini, niciodată nu te poate lovi gerul.

Sunt o întreţinută – îmi întreţine liniştea.

 

Articol înscris în http://www.mostwantedblog.org/2011/12/blog-power-editia-3.html

Tema a fost propusă de http://little-thoughts08.blogspot.com/

Alţi participanţi:

http://nymphtamine.blogspot.com/2011/10/lupta-pentru-aer.html

http://d-alesabinei.blogspot.com/2011/12/s-o-vad-si-ma-linistesc.html

http://pooh-dreams-roxy.blogspot.com/2011/12/sentimente-legate-de-sufletul-tau.html

http://lotussarina.blogspot.com/2011/12/plange-timpul-in-clepsidre-reci-si.html

19 thoughts on “El e iubirea

    • Il iubesc pentru ca ma iubeste. Ma iubeste pentru ca il iubesc. E un schimb atat de echitabil 🙂 Multumim pentru urare, sa dea Domnul, si la fel pentru toata lumea!

  1. Inca o declaratie de dragoste care exprima 100% ce simt eu fata de sotul meu, pacat ca nu eu am fost cea care a verbalizat-o. Felicitari chiar ai sumarizat intr-u totul o relatie de parteneriat si iubire intr-o casnicie, pentru ca daca iubesti, protejeji, de aceea uneori chiar si cuvintele pot fi de prisos.

    • Nu pot sa zic ca este chiar ceva constant, caci mai are si el momentele lui, in care il tin eu in manusa, dar intr-adevar mai dese sunt cele in care ma simt atat de bine sa-l stiu pe el cap de familie 🙂

    • Multumesc foarte mult. La fel si tie. Cum spuneam si catre Lotussarina, acuma duelul este unul foarte, foarte placut, caci abia astept sa mai vina o saptamana, sa am ce citi frumos! 🙂 🙂 🙂

  2. frumoasă analogia făcută de tine; pînă la urmă cred că fiecare din voi este pentru celălalt un fel de mănuşă, iar asta vă va da amîndurora puterea să răzbateţi prin ger.
    off-topic: mulţumesc pentru trecerea pe la mine, dar votul lăsat de tine nu este valid (nu e complet) 😦

  3. As dori ca toata viata sa fiti asa cum sunteti acuma, sa nu va lipseasca niciunuia dragostea si .. manusa, s-apoi mai e mica printesa, care mai tirziu va va darui manusa ei. Superb articolul, inca o data ma vad nevoita sa te felicit, te pup.

Leave a Reply

