Revenind la sentimente mai bune

Povestea unui crepuscul cu soare roşu şi cu lună aurie, deopotrivă pe cer, ca doi prieteni ce-şi împart diplomatic un teritoriu rânvit de toată lumea, este cea în care eu şi el am ajuns la concluzia că Love e un cuvânt de pus în ramă. Noaptea care a urmat, petrecută integral pe balconul în mărime naturală, de doi pe doi, cu vopsea scrijelită şi cu sticle goale în fiecare colţ, a fost decisivă pentru lungul drum de-apoi. Am făcut planul de bătaie (care numai bătaie n-a fost, dar asta este o altă poveste, despre care nu vrem să vorbim chiar în acest moment) şi-am decis să îmbrăţisăm sentimentele cu ambele braţe. Am adunat un coş de vorbe, fiecare pe ghemul ei, pe care le-am acoperit sub sute de cearceafuri şifonate, ca pe nişte borcane cu compot, abia scoase din bain-marie, am cusut strâns, cu fir dublu, cele două nume, şi-am tăiat cu o foarfecă de chirurg experimentat, cordonul ombilical ce ne lega de lumea largă.

Acum am pus pe mobila din sufragerie şi o ramă nouă, pentru cuvântul Kid. Not kiding.

2 thoughts on “Revenind la sentimente mai bune

Leave a Reply

