I’m an alien

Nu e simplu să fii altfel. Nu e nici prea confortabil, uneori. Trebuie să ţii ştacheta foarte sus, astfel încât ceilalţi să te poată recunoaşte, după toate semnele specifice, să pluteşti într-o altă atmosferă, greu respirabilă, apăsătoare chiar, să ai capu’-n nori, cu ochii-n patru. Să ai idei diferite faţă de toţi tereştrii, să fii inovativ în ale iţelor comportamentale, să fii la curent cu ce se-ntâmplă în alte paradisuri universale.

Lasând totul la o parte, eu chiar mă simt altfel. Ba mă grăbesc când lumea doarme, ba simt cum mă preling ca un sirop mult prea dulce, când alţii fac grafice şi stabilesc target-uri. Intru prin pereţi cu privire fantomatică, dărâm în cale obiecte mari sau mici, las cercuri de cafea pe hârtii, mă împiedic de cabluri. Nu înţeleg ce se întâmplă în lume, dar deschid cărţi ale autorilor ruşi şi să am senzaţia că mă plictisesc pe alocuri. Dispar când toţi stau în acelaşi loc, şi revin abia când lumea se pregăteşte de plecare. Sun la telefon prieteni foarte antici, dar nu le spun nimic serios. Îmi vine să umblu desculţă în zăpadă, scoţând foc pe nări. Mă volatilizez în jurul micului dejun, ca să răsar seara târziu, în faţa unei foi albe, care parcă-mi vorbeşte mai multe decât orice om. Ba sunt transparentă, ba sunt de contrast. Car după mine trei sute de liste umane, ca la urmă să fac totul conform stilului meu total nelumesc. Mă aflu într-un spaţiu cosmic nesfârşit în care îşi mai duc viaţa şi alţi aştrii, însă nu ştiu cum se face că nu ne întâlnim niciodată.

Dorm cu ochii deschişi, însă nu visez la o lume mai bună. Visez la una în care toţi să vorbească pe limba mea, să nu fie grabă, coafuri prea complicate şi nici ceaiuri contra răcelilor. Vizez la o coliziune între văzduhuri, să nu mai fiu toată ziua cu o falcă-n cer şi cu una-n pământ.

15 thoughts on “I’m an alien

  1. Dacă găseşti lumea la care visezi dă-mi de ştire, să-mi fac bagajele şi să las în urmă toate dicţionarele. Presimt că ştiu şi eu limba ta… limba lui Oblio:)

      • Ei, iata ca eu imi aminteam, cam vag de Oblio, din copilarie (caci mi-a placut mult), dar, ca sa fiu sigura ca nu fac nicio confuzie, am cautat, totusi, informatii! Si nu m-am inselat, desi “limba” lui chiar nu mi-o mai aminteam… (“you don’t have to have a point to have a point because everyone has some kind of a point, whether it shows or not”. Sau, pe româneşte: nu este necesar să fii ca toţi ceilalţi pentru a avea un punct de vedere şi un rost pe lume).
        Si m-am simtit si ma mai simt inca, de multe ori, ca al tau “alien” (in adolescenta, ma consideram mai neconformista), si da am tot fost catalogata de-a lungul timpului (uneori, si in modul cel mai surprinzator cu putinta, chiar si la job, unde sunt, de cand ma stiu, o workachoolic), ca fiind mai “aeriana” (ce pot sa garantez, insa, este ca sunt Balanta 😉 – asadar o zodie de aer 😀 😀 :D).
        May I join the club?

      • Welcome to the club! Aici toti suntem niste aerieni, mai mult sau mai putin aiuriti :). Eu sunt zodie de pamant, dar de cele mai multe ori plutesc foarte bine mersi prin stratosfera 🙂 si ca un balon cu aer cald, ma ridic tot mai sus, in loc sa ma prind de radacini si sa ma tin strans. E foarte bine cand stii ca ai prieteni printre nori. E super!!!

  2. Am descoperit azi o piesa…

    si de cum am citit ce ai scris am simtit nevoia sa o adaug in comentariu, sa o vezi/asculti si tu..
    Ma alatur in club:D

  3. Stiu ca e greu sa comunici cu unii care nu au nimic in cap, sau nu-i intereseaza , sau pur si simplu nu le pasa, sau lasa sa faca altul treaba lor si sa se faca ca nu inteleg limba ta, in conditiile astea sigur te simti un alien , dar cum te cunosc eu pe tine nu vei ramine mult timp in starea asta pentru ca tu vezi realitatea si iti place sa traiesti in ea si chiar te descurci foarte bine !
    sper sa nu fi inteles eu gresit mesajul

  4. e bine ca nu suntem toti la fel , si cred ca e ok ca uneori nu vorbim aceeasi limba… macar asa ne fortam sa vedem lumea si prin alti ochi iar un om ca tine va ridica intotdeauna stacheta…no pressure 😉

Leave a Reply

