Ceara de pe cerul gurii

Am momente foarte rare, în care nu pot să vorbesc. Şi atunci încerc să mă exprim altfel. Am bătut pe colţul mesei în codul Morse, am făcut pe perdele puncte în relief în alfabetul Braille, am scris coduri poştale pe uşi şi ferestre, coduri genetice pe perne şi pături, am vorbit limba de lemn a parchetului scârţâitor, am desenat cu graffiti pe pereţi, am comunicat în sisteme binare cu lămpile din dotare. A ieşit un mare puzzle. Limba mea se încăpăţânează uneori să rămână închisă în seiful de tăcere.

14 thoughts on “Ceara de pe cerul gurii

  1. Eu zic sa savurezi aceste momente de tacere si sa pastrezi ideile in seif cand scrii pe blog…promitem sa fim aici si sa “ascultam”

  2. da, da, raspunsul e simplu: nu mai poti sa vorbesti, atunci scrie…
    si atentie, nu mai da cu ceara cerul gurii caci iti aluneca toate cuvintele; lasa-l mat

  3. oh, cat de adevarat! e ca si cum ar fi o boala psihologica pe care nu o poti depasi, o boala care depaseste corpul si granitele lui umane, care iti atinge sufletul ranit si care ii interzice gurii sa vorbeasca.

  4. E, cineva va trebui sa de-a socoteala pentru starea ta, desi citeodata e bine sa te exprimi si altfel, (vorbesc in general, nu ma refer neaparat la tine), tocmai petru a vedea cum reactioneaza altii la felul nou de comunicare, eu zic sa ai rabdare, iar cind crezi ca e momentul sa deschizi seiful de tacere, sint convinsa ca vei avea atitea de spus…..

  5. Intotdeauna vom gasi o maniera inedita de a ne exprima. De a ne face cunoscute ideile, de comunica si a spera ca ne vom face intelesi. 🙂 Frumos articol. 🙂

  6. Mult mai mult decât ieri, astăzi tac. Tac mai frumos, tac pentru ziua de mâine. Tac într-o lume ce vorbeşte prea mult şi dispreţuieşte tăcerile pure.
    Prea tăcem, zice lumea. Prea vorbiţi, le răspund cu un deget din mijloc ridicat către cer.

Leave a Reply

