Marafeturi

Fac nazuri. La orice. Azi m-am trezit cu faţa la cearceaf, şi se pare c-am luat cearceaful cu mine, oriunde m-am dus. Când am toane, ştiu că bucata de pânză prost croită e de vină. Mi-a tulburat somnul, mi-a umplut capul de capricii şi fiţe. M-a făcut să am vise întortocheate, pline de fantezie, dar şi de fandoseală. Iar când mă trezesc, mă supără apa de la robinet, vecinul de la 4, maşina argintie ce stă pe locul meu de parcare, fulgii ce-mi intră pe nări când respir, scările de la serviciu, agenda fără semn de carte, telefonul pe care nu-l ştiu butona, ora 3 a zilei, ora 4, ora 5. Către seară, straniile mele dispoziţii îşi revin puţin-puţin, devin mai umană, devin mai calmă. Când ajung din nou în pat, chiar nu mai am nicio pretenţie exagerată. Dar, într-un mod tare ironic (spurcată găselniţă), mă întorc zâmbitoare cu faţa… la cearceaf. Somnul dulce e un moft în ziua de azi.

6 thoughts on “Marafeturi

  1. Eu mai nou pun pe seama vremii (biata de ea) tot ce e rau: raceala, migrene, nervozitate, moleseala, fericire….cat despre somn sau lipsa lui…ghici ce?! tot vremea 😛

    • Anul asta a fost prima oara cand ma bucur de vreme, si asta nici macar din motive propri, ci datorita lui Emma, care descopera iarna cu toate minunatiile ei. Si hopa, m-am trezit ca nu-mi mai plang in pumni de suparare ca ninge, ca se intuneca la ora 4 samd. Pana acum un an, eram exact ca tine: must hate it!

  2. Bata-l norocu de somn, niciodata nu-i suficient de mult incat sa ne ajunga, dar imi place realitatea descrisa de tine in lipsa lui…. imi place, te felicit.

Leave a Reply

