Degetar

Eu sunt mică, iar lucrurile mici îmi vin pe măsură. Pot să încap în locuri extrem de strâmte – cutii de chibrituri, sau găuri de carii. Pot să mă fac şi mai mică, atunci când sunt tristă sau amărâtă sau supărată. Devin un fel de punct minuscul, o urmă de creion. Când sunt veselă, însă, proporţiile mele sunt de mărimea unui destoinic degetar. Copacii sau alte lucruri care cresc obositor de mult, mă fascinează şi mă fac să le iubesc foarte mult, prin simplă dorinţă de căţărare către locuri nebântuite de mine până atunci. Nu ştiu cum se face, dar întotdeauna oamenii mari iubesc oamenii mici de tot.

8 thoughts on “Degetar

  1. Ce conteaza ca esti mica ? cind celelalte insusiri si calitati iti sunt mari ! si cind stii ca cei de linga tine ( fie mare sau mic), te iubesc asa cum esti !

  2. cand doi oameni se iubesc singurele dimeniuni care conteaza sunt cele ale marinimiei cu care oferim fiecare dragostea

Leave a Reply

