Groovy

Doar eu şi muzica şi persoanele necunoscute şi luminile obscure şi fumul. Când simt că lumea îmi fuge de sub picioare, că sunt doar eu on the dance floor sau când îi simt pe toţi ceilalţi ca făcând parte din mine. Când mă învârt odată cu ritmul, sau stau şi contemplu momentele cu tempo scăzut, s-o iau de la capăt, cu inima plină, când mă strigă să revin. Când n-am nevoie de oprire, căci mişcarea înseamnă un bine ce nu poate fi egalat. Când îţi zâmbeşti cu subînţeles şi când împarţi aceleaşi trăiri şi emoţii cu toată marea aceea de oameni. Doar eu şi ei, intrând în transa dulce.

2 thoughts on “Groovy

Leave a Reply

