Norocul meu nu mai e la modă

Înainte toate mergeau strună. Începând de dimineaţă, când mi se prindea în păr câte o rază de soare ca o agrafă cu chihlimbar, şi terminând cu lăsarea serii, ce aducea apusuri de zirconiu întunecat, dar foarte bune pentru somn. Hainele mi se pictau cu acuarele multicolore, de râs, de dans, de pas alert şi de înseninare. Obiectele prindeau viaţă în mâinile mele, experimentând fel şi fel de peripeţii fenomenal de ilare. Evenimentele se scurgeau printre şiruri de perle verbale sau printre rânduri de întortocheate trăiri ce aveau cumva tendinţe foarte îndrăzneţe. Acum m-am demodat. Şi eu, dar şi norocul meu. Am descoperit împreună că nu mai eşti în trend dacă râzi ca prostu’, dacă porţi tenişi în loc de pantofi cu toc cui, dacă alergi pe stradă ca o scolăriţă, dacă vorbeşti tare, ca şi cum ai vrea să acoperi fanfara, dacă te sui pe un piedestal al optimismului şi nu-ţi plangi de milă nici măcar o secundă. Norocul meu s-a ascuns într-un dulap de pe hol, şi nu mai vrea să iasă de acolo. Niciodată!

Cică pink is not the new black. Not anymore…

5 thoughts on “Norocul meu nu mai e la modă

Leave a Reply

