Povestea lui Fir-a-păr

Sau în căutarea fericirii.

Caut acul în carul cu fân, alături de celelalte bilioane de oameni ai planetei, în timpul meu liber. E o muncă obositoare, fără prea multă noimă, însă extrem de distractivă, căci orice e făcut în comun cu alții, la fel de amărâți și neajutorați ca și tine, pare mult mai agreabil. Acul fericirii este de fapt o pasăre colibri ce zboară de la unii la alții, e normal să n-o găsim în fân. Dar, ce farmec ar mai avea viața, dacă n-am avea voie să cotrobăim?

4 thoughts on “Povestea lui Fir-a-păr

  1. Nu vreau sa filozofez, dar cind treci printr-o experienta cum am trecut eu, (doamne fereste sa nu aiba nimeni parte de asa ceva), am realizat ca fericirea e atit de aproape de mine , nu trebuie decit sa va iubesc pe voi si sa va stiu pe toti bine, voi fiind familia mea .avind in vedere ca fericirea e atit de relativa si fiecare dintre noi o simtim si o gasim altfel, eu, acum, asa i-am gasit definitia si aici am gasit-o linga voi si cu voi. E parerea mea.

Leave a Reply

