Mă faci să mă simt pierdută în spațiu

Sau eu te-am pierdut pe tine printre sferele rontunde și bune, ca niște piersici bine coapte?

E clar. Prea mult soare strică. Mintea nu lucrează bine în condiții de temperatură urcată cu forța. Sau în infinitul spațial. Se pierde cu firea. Se simte prea mică, cu gaura ei neagră în frunte. A fi pierdut e una, dar să fii singur cu infinitul ală găunos e alta. Ba o forță de atracție aici, ba o planetă cu prea mult praf acolo. Un meteorit în cap e soluția cea mai bună. Visătorii se pot trezi duși pe apa-sâmbetei, iar asta în ani-lumină e simplu de neconceput de departe. Groaznic să nu te mai regăsești. Unul urlând după celălalt, printre comete cu cozi de gheață. De preferat o amiază petrecută în doi, fără inele stelare sau atmosfere celebre. Te rog să mă crezi când recunosc că sunt năucă. Nu mă mai zăpăci și tu.

8 thoughts on “Mă faci să mă simt pierdută în spațiu

Leave a Reply

