Gânduri fioroase

Mi se pare că în ultimul timp nu mai speriu pe nimeni. N-am mai urlat, nu m-am mai răstit la nimeni, nu am gesticulat în isterie, ci am zâmbit și i-am încuviințat pe toți. Trebuie să-mi dau dau voie să explodez la un anumit moment dat, printr-un uragan de nervi văsați complet la întâmplare, pe câte-un nevinovat, care doar a îndrăznit să se uite la mine. Buboiul adunat înăntru, trebuie să erupă într-un stil vulcanic, către exteriorul înfumurat de pașnic ce este. Azi, în capul listei: de găsit victima!

10 thoughts on “Gânduri fioroase

Leave a Reply

