Aprobarea perfectă

E un fel de japo-chino-coreană la mijloc. Dar merge perfect, mai ales cand fac un lucru absolut imposibil (cum ar fi să parchez huiduma de mașină). Îmi vine să mă înalț către cer, cu mâinile desfăcute, ca ale unui arhanghel îngeresc de luminat sufletește, să le comunic pământenilor că le iert toate păcatele precendete, iar când aceștia se apucă repede să-mi dedice ode și să-mi trimită rugi pătate cu lacrimi și sânge, eu să dau din cap a înțelegere și să le spun ca o adevărată sfântă atotștiutoare: Oki-Doki!

 

P.S. Asta este din noua mea categorie: ”Cora can hadle it!”

2 thoughts on “Aprobarea perfectă

Leave a Reply

