Crapături de ziuă

În unele nopți dorm mai bine ca un buștean – dorm ca un buștean surd. Dar în alte nopți, abia aștept să treacă timpul și să mă pot foi prin casă, fără să trezesc tot poporul. Se încăpățânează să fie noapte-și-iar-noapte și nici măcar în stația de autobuz nu vine nimeni. Goală toată suflarea de adormiți în papucii statului. Îmi amorțesc mușchii în poziții imposibile, căci mă încăpățânez și eu să cred că voi readormi. Nici gând, însă. Unii mi-au spus că am insomnii. Nu pot să-i cred, pentru simplul motiv că aceste nopți albe vin doar o singură dată la un cincinal, în rest dorm de-adevăratelea foarte adânc. Mă trezesc uneori și nu-mi vine nici mie să cred că am avut un somn atât de pâclos, fără zgomote sau alte semne de  revoluție.

Acum, din păcate, aștept ca ziua să crape-odată!

Leave a Reply

