Filosofia unei agrafe

Eu sunt o agrafa care, chiar daca am un design mai ciuntit-asa (caci n-am fost creata pentru a infrumuseta dive), ma mandresc cu ce mi s-a incredintat sa fac: sa tin unite, lipite de-a dreptul, doua foi. Destinul meu a fost sa le vad cum ajung una langa cealalta, cum se cunosc, cum se indragostesc putin-cate-putin si cum, la urma de tot, ajung sa se iubeasca patimas. Bineinteles ca ma simt responsabila pentru intalnirea lor care s-a lasat cu amor. Isi impart existenta intr-un dosar de plastic, dar nu le pasa. Iarna le e frig, vara prea cald, dar stau unite prin fior nerostit, scris cu amprentele lor corporale. Se iubesc cinstit, cu declaratii scrise, cu certificate inregistrate, cu dovezi palpabile. Isi rostesc milioane de cuvinte, rescrise de mii de ori. Isi impart cerneala cu o decenta admirabila. Cine a zis ca lesbianismul este deplasat, pe onoarea mea ca n-a lucrat in veci intr-un birou!

Leave a Reply

