Invadatorii

Vara este de departe preferata mea. Cu toate astea, are, bineinteles, un mic defect: mustele si tantarii. Faptul ca, pe dupa plasele atent croite in a tine departe astfel de obiecte dotate cu aripi, intra o musca gigantica, este un catastrofal dezastru. Devine in mai putin de 20 de secunde o obsesie grozava, ce duce galopant spre innebunire. Nu ma pot concentra la nimic altceva, decat la gandul ca traiesc cu ea la mine-n odaie. Individa nu numai ca mi-a calcat teritoriul in picioare aproape imposibil de vazut, dar are un tupeu in a se face auzita, cu un bazait absurd. Mi-e mila de ea, acum cand o vad cum se izbeste ca nauca de o lampa, caci e noapte afara, din moment ce scriu.

Despre tantari nu prea imi place sa vorbesc, fiindca ei sunt o increngatura care a evoluat dupa niste reguli care mie imi scapa, si sunt niste mutanti imposibil de iubit sau de prins. Ei sunt insa usor de redus la tacere cu pastile si cu prea putina mila.

2 thoughts on “Invadatorii

Leave a Reply

