A fi eu este aventura vietii mele

Si faca-se voia Sa.

Eu sunt o incalceala cu noduri, dar probabil destul de reusita. Si totusi de nedesfacut. Incurc circulatia, fredonand blond la volan, declansez detectoare de metale, ca un atentator mascat, implor iertarea pacatelor si a amenzilor de parcare, uit sa pun sare in supa, sar peste baltoace, ca sa dau cu picioarele-n borduri, ascult muzica la serviciu, vorbesc si rad in acelasi timp, scriu cu prescurtari dar caligrafic, plutesc intre zilele saptamanii, crezand ca martea e vineri si invers, aud colinzi in iulie, caut papura si nu nodul pentru a rezolva problemele. Am insa cea mai buna orientare in spatiul personal – sunt propriul meu labirint si cea mai savuroasa comedie.

Leave a Reply

