E din cauza soarelui

Ca ma simt atat de cu scantei. Sunt in perioada in care as cumpara posete roz si port-tigarete din fildes, doar ca sa treaca timpul. Starea mea e de obicei atat de schimbatoare, incat ma suprinde placut faptul inca ca ma trezesc dimineata cu bucurie. Toti cei intunecati ma enerveaza, caci nu vor sa se schimbe in bine si ii ignor cu ingaduinta. Lumea pe strada poarta cizme lungi, pregatindu-se pentru valul de frig anuntat la meteo, insa eu parca n-am chef deocamdata sa lustruiesc saniuta. Astept primavara din cerurile astea senine, si-am senzatia ca lumea nu e sucita deloc. Clar ca norii corai ma influenteaza in aceste trairi euforice, dar in fond si la urma urmei, conteaza asa de mult de unde imi iau portia de eter?

2 thoughts on “E din cauza soarelui

Leave a Reply

