In ultima vreme

In ultima vreme, iau totul prea in serios. Ma incrunt pana fac riduri, ma abtin, ma simt ridicol de pragmatica si de eficienta. Sunt mult prea serioasa. Fac mancare serioasa, dau indicatii serioase, fac totul dupa un tipar extrem de serios. Am ajuns sa fiu un adult serios, exact asa cum ii vedeam, cand eram mica, pe cei mari. Mai exact, oameni seriosi fara pic de fantezie (mai putin mama, care… era sa zic ca este in mintea noastra, dar nu mai pot zice asta, fiindca ea si-a pastrat naturaletea in timp ce noi ne transformam in roboti cu circuite serioase). Sunt stricta, absolut importanta, gandesc la rece si cer rapoarte de activitate. Mi-am aruncat pana si papusarul din mine, la cosul de gunoi. Pot sa gasesc motive de nemultumire, motive atat de serioase, incat pe baza lor se pot face grafice si predictii, pot sa aduc argumente intr-atat de puternice, care nu pot fi tratate decat cu maxima seriozitate.
Am devenit severa.
2 thoughts on “In ultima vreme

  1. Eu cred ca m-am nascut serioasa…atat de serioasa ca am ajuns sa fiu perceputa ca sunt trista sau suparata. Foarte urat…trebuie sa fim mai putin serios 🙂

Leave a Reply

