La marele fix

Unele lucruri îmi pică exact la țanc. Parcă cineva mă urmărește continuu și știe prea bine tot ce-mi place sau îmi trebuie. Mă ține în așteptare, până nu mai pot de nerăbdare, iar apoi trimite un sol de pace, cu o năframă în vârf de băț. Drept împăcare. Căci și asta știe, cum că nu-mi place nici nerăbdarea, nici să stau îmbufnată ca o cucuvea. Așa că eu și cel din lumea paralelă suntem uneori paraleli, alteori perpendiculari pe situație. Ideea e că mă nimerește mult prea bine, făcându-mă să-mi râd în barbă, ca apoi să mă pună pe gânduri, de genul de-unde-până-unde. Cred, oricum, că e bine să ai pe cineva care să vegheze asupra fericirii tale, chiar dacă o dă în felii feliate, și chiar dacă te tot tachinează în privința porționării. Bine e că pică la fix. Doar și eu am o sumedenie de fixuri!

16 thoughts on “La marele fix

  1. “Unele lucruri îmi pică exact la țanc. Parcă cineva mă urmărește continuu și știe prea bine tot ce-mi place sau îmi trebuie.” Asa-ti doresc mereu… ba chiar mai mult: TOTUL sa-ti mearga (sa va mearga) LA MARELE FIX!!!!!!!!!!! tot ceea ce e posibil intr-o lume atat de nebuna ca cea in care traim!!!!!!!!!! 🙂

Leave a Reply

