Testament

Sufăr de o astenie foarte târzie de toamnă. Un fel de astenie de plină iarnă. Astfel că mi-au venit un cârd de gânduri negre, iar de aici a început un șir lung de acțiuni disperate. Ultima găselniță e să pregătesc divizarea averii mele pentru urmași urmașilor mei. Stând, evident, pe balcon la țigară, înghețând la minus 70 de grade Celsius, tremurând din toate încheieturile, am ajuns la o ciudată revelație. Și anume: pentru a lăsa împărțeala banilor, ar trebui să am mulți bani de împărțit – și nu-i am (cel puțin nu încă). Pentru a reliefa împărțeala obiectelor, ar trebui să am o droaie de lucruri (iar aici mă refer la obiectele valoroase, căci strecurătoarea nu cred că intră în calcul), iar să afirm că las iubire, e chiar cel mai urât, căci iubirea nu se lasă niciodată, ci se păstrează – eu așa am învățat! Iar aici a apărut evidenta problemă: bani – nu, obiecte – nu, iar pe deasupra giga egoismul – nu numai că nu las nimănui iubirea, ci chiar o duc departe…
Și atunci?!
Ce să-i spun eu azi avocatului, la întâlnirea noastră de la orele 14:00?!
6 thoughts on “Testament

      • Obiecte… nu stiu!!!! Si nici nu cred ca ar conta… Ar ramane in schimb muuulte, multe amintiri nepretuite care fac mult mai mult decat toate comorile din lume!!!!!!!!!!! Apoi… in materie de iubire eu zic… Dragostea, iubirea e de “luat” da’ si de “dat”!!!!!!!!!!! … c-o iei cu tine in acel “giga egoism”, da!… da’ntre timp si “sadesti” dragoste in sufletelele celor din jur… si aia creste, se dezvolta si ramane chiar si dupa ce noi nu mai suntem!!!!!!!!!!!! Asa ca…. asteapta!!!!!!!!!!!!! (Acu’ simt c-am abandonat lumea scrisului si m-am trezit brusc “profa” de viata…. uffff…. scuze! am rupt tot farmecu’….) Pupicei….

      • Foarte frumos ai zis-o! Am sa-l sun pe avocat si-am sa-i comunic decizia mea: las jumatate din iubire si pe restul o duc cu mine! E cel mai ok, nu?

Leave a Reply

