Ce era daca eram si eu mare?

Din pacate sunt mica. Am realizari mici, ganduri mici, umbra mica. Si-as fi vrut sa fiu un om de stiinta, cu inventii serioase, sau un aviator printre vazduhuri, sau un chirurg care salveaza vieti. N-am salvat pe nimeni niciodata, si trebuie sa ma inalt pe varfuri sa ajung la ultimul raft din dulap. Si unii ar putea crede ca am o problema doar cu inaltimea, dar ea chiar ca e ultima de pe lista. Simt c-as fi putut sa fiu mai mare, dar sunt prea mica pentru lucruri marete. Nu sunt de nasul meu, adica, mai bine spus, nu ajung cu nasul decat pana sub primul radical. Cum ar fi sa ma apuc acum sa cutez lumea, cand sunt mai mica chiar decat o buturuga? Si-oricum, pe strada mea nu trece niciun car. A trecut doar un motor. Ce nu poate fi rasturnat. Astfel, nu-mi ramane decat sa ma bucur ca vad fiecare impletitura a covorului din sufragerie, pe care zac deja de vreo ora, caci el e din lumea mea pigmee. Interesant model, trebuie sa recunosc. E clar c-a fost facut de oameni mari…

14 thoughts on “Ce era daca eram si eu mare?

  1. Fiecare… la-“naltimea” lui… are lumea lui!!!!!!!!!!!!!!!! Uneori e monotona si dorim sa iesim din ea… sa exploram… alteori ni se pare fantastica si nici ca ne intereseaza alte “lumi” mai inalte sau nu!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Stiu, stiu, dar am senzatia ca unele lucruri nu fac parte din lumea mea, ci dintr-o lume mai buna… si nu sunt sigura ca ma pot ridica la inaltime… si am trac…

      • Depinde de sistemul de referinta ales!!!!!!!!!!!! πŸ˜‰ Mai serile trecute, era o Luna superba… precum un hamac ce ma astepta sa ma asez in el…. si ma-ntrebam daca nu cumva e prea mic totusi pentru constitutia mea de … “Moby”??????? Marcel a ras… si mi-a “promis” o “excursie” pe Luna… sa ma conving ca toate “temerile” se vor spulbera inainte de aselenizare… ca si cel mai mic crater de pe Luna ma va inghiti cu totul!!!!!!!!! πŸ™‚ Concluzia… il adoooor pe Einstein!!!!!!!!!!!! :))

  2. Totul e relativ. In plus, cu cat vei privi lucrurile mai de sus, cu atat ti se vor parea mai mici si atunci iti vei dori sa fi mic ca sa le vezi mai mari. Si tot asa, important e sa avem un scop in viata.

  3. In general fiecare dintre noi dorim sa fim altfel decit suntem, si poate nu realizam ca tocmai cum suntem ni se potriveste cel mai bine !

  4. Evident ca veniti si voi!!!!!!!!! πŸ™‚ Iti dai tu seama ca pe luna nu mai sunt Moby??????? Fiindca fiind de 7 ori mai usoara am toate sansele sa devin si eu Moly!!!!!!!!!!!!!! πŸ˜‰ Si mai da-l incolo de cantar!!!!!!!!!!! Pentru tine voi comanda un meteorit mic mic… da’ dragalas si de culoare mov sa se asorteze cu costumasul de astronaut sa ti-l prindem (de picior sau… unde doresti tu!) cat sa nu te pierdem in spatiul selenar!!!!!!!!! πŸ˜‰ Sa nu crezi ca sunt rea! Chiar daca suna urat. Nu, chiar nu vreau sa te pierdem!!!!! Mai ales ca nu prea cunosc relieful selenar… si-avem toate sansele sa ne pierdem unii de altii… printre…. stele!!!!!!!!!!!!! Pupici. Abia astept!!!!!!!
    P.S.: Sper sa se “intample” inainte de-a ma lua tanti “Roza” sau o altfel de asemenea pacatoasa tanti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))))

    • Stai s-o iau pe rand: pana la Moby mai ai gramadaaaa, si gramada mareeee; apoi, imi place ideea cu meteoritu’ si nu cred ca esti deloc rea, mai ales ca te-ai gandit sa-l si asotezi πŸ™‚ si mai ales daca vrei sa nu ma pierd, dupa ce ca vin in calatorie; insa eu sper sa avem sanse de a ne pierdem printre stele, macar un pic; nu unii de altii, ci de atmosfera terestra si regulile ei; poate ca acolo, n-o sa mai avem capitani, ci doar inimi indigo; cu pete albe!

      • Ce bine suna… “pierduti printre stele”… “sa nu mai avem capitani, ci doar inimi indigo, cu pete albe”… foarte fain!!!!!!!!!!! Si daca realmente (si numai in conditii de maxima securitate! :)) nu ne vom pierde… ne putem imagina, nu-i asa??????? Taramul fara frontiere al imaginatiei!!!!!!!!!!!!!!! Doar ca eu uneori cam bat campii…. si cam fara gratie! Asa ca… scuze ca arunc cuvinte si culori de tot felul fara pic de inspiratie pe blogul tau!!!!!!!!!! …ma bag si io-n seama!!! 😦

      • Cine a zis ca bati campii? Sau alfel spus, eu ce crezi ca fac? πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ Si mai mult, mie mi se pare absolut sanatos sa ne imaginam cate una-alta, iar apoi sa batem campii bine de tot, caci, sa fim seriosi, oricat de mult ne-am dori sa ne facem un concediu in spatiul selenar, tot la mare cred ca ajugem la vara, asa ca… macar cu gandul sa ajungem, daca nu se poate cu pasi dintr-aia mari pentru omenire πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚

  5. N-ajungem pe luna… ci “pe” Jupiter, Venus sau Neptun?????????? πŸ™‚ Asta de nu se arata “altuceva”… Daca tie, in calitate de “gazda”, ti se pare sanatos ce facem noi aici… io ma-ncred in tine!!!!!!!!! “Prietenii stiu de ce”!!!!!! πŸ˜‰ Oricum… la tine s-a rasturnat caru’ cu idei…. imaginatie ta salta a lumina si bucurie (de regula!!!!!!!!)…. io, la imaginatia mea “bogata” si usor πŸ™‚ invechita… prefer s-o pastrez pentru mine!!!!!!!!! πŸ™‚ πŸ™‚ πŸ™‚ Acu’… cu tine ce mi-am mai dat drumu’ la “gura”… fapt ce nu e de mirare!!!!!!!!!!!!!!!!!! πŸ˜‰

Leave a Reply

