My computer

Înainte scriam mult mai ușor. Din cauza circuitelor îmbârligate unele-ntr-altele, nu mă pot desfășura. Am senzația că virușii vrajbei virtuale sunt cumva ai mei personali, si mă limitez, mă restrâng. Voi aștepta, …habar n-am ce. Nu e vroba de pesimism aici, sau de pierderea cumpătului, ci de o simplă parolare a proprietăților. Am înțeles de la experți că nu-i prea indicat să-mi folosesc numele – acesta fiind mult prea ușor de spart. Vor fi parole albe, fără identitate.

4 thoughts on “My computer

  1. In jur avem la tot pasul parole si PIN-uri… Totul e parolat! 😉 Orice acces = parola! … simt ca fiecare in parte imi fura prea mult din unica circumvolutiune!!!!!!!!!!!!!! 🙂

  2. Parole albe ca zapada si ca ghioceii usor stravezii. cu putin verde si porticaliu ;))

    Primavara minunata!!! :*

    cu drag
    rux

Leave a Reply

