Un aer adorabil

Asta am adoptat eu. N-a fost ușor, e de la sine înțeles. Am fost la oficiul de adopții, am stat la coadă, am depus cerere, am făcut un dosar cât un munte, am fost testată din toate punctele de vedere, pentru a se stabili dacă sunt eligibilă, apoi mi s-a făcut anchetă socială. Am fost sunată de vreo câteva ori, cum că mi s-a ivit șansa, dar acele aere nu erau compatibile cu stilul meu de viață, astfel că nu mi s-au încredințat. N-a fost o conexiune bună între noi, nu eram prea fericiți unii cu alții. Astfel că atunci când am fost înștiințață că am un aer așa cum îl vreau eu, și că el mă vrea pe mine, am fost bucuroasă să semnez actele de adopție.

10 thoughts on “Un aer adorabil

  1. Sufletul nu se uzeaza niciodata (asa cred eu!)… doar ca ne schimbam, ne transformam continuu, se modifica “incarcatura” sufletului… sentimentele… Unii ii spun MATURIZARE!!!!!!!!! Eu spun: nu s-a uzat, n-ai nevoie de un altul! E minunat cel pe care-l ai!!!!!!!!

Leave a Reply

