Doar pentru mine

Azi a fost o zi doar pentru mine. Cu nimic în plus. Nimeni nu-mi poate spune nimic, eu n-am vrut pur și simplu să aud. Cine să-mi conteste decizia? E grav când ajungi în astfel de puncte, dar uite-mă cum mă complac, fără voia mea. Dacă aș fi știut unde am să ajung, m-aș fi oprit la jumătatea drumului, dar sincer n-am avut nici cel mai mic habar. Poate când voi crește mare, voi știi mai multe. Și mai bine.
S-ar putea, la fel de bine însă, să nu mai cresc niciodată.

Un fel de PS: Și da, am vrut să-l închid. Dar nu pot. Acum am să scriu și pentru ea. Îți mulțumesc, știi tu cine, cu razele de lumină!

6 thoughts on “Doar pentru mine

  1. Bine ai revenit!!!!!!!!!!!!! Sunt binevenite astfel de zile… c-apoi transformandu-le sa le daruim celor dragi!!!!!!!!! … ne incarcam “bateriile” pentru ceea ce va urma si astfel sa daruim mai departe… celor ce au nevoie de zambete, de veselie!!!!!!!!!! Ma bucur ca ai revenit!!!!!!!!!! Din suflet!!!!!!! ❤

Leave a Reply

