S-a nascut plictisit

Zace in mine. Nu l-am vrut, dar zace acolo, lenes, plin de bube, murdar si las. I-am spus sa plece acasa, si nu vrea. Vorbeste mult, pe un ton egal, fara noima uneori. Alteori, imi tine teorie. Ca nu-s buna de nimic. Iar cand ma rastesc la el sa taca, incepe un sir de injuraturi, la adresa cerului si a atotcunoasterii. E si putin nebun. Are toane, canta haotic, soarbe cand mananca, si se sterge la gura cu reverul manecii. Are senzatia ca le stie pe toate, ca e batran, dar nu e. Si ca e inaintea timpurilor noastre, venind cu idei din trecut. Il gasesc intins pe jos, din cand in cand. Sta culcat, sa vada imaginea de ansamblu. Un perete interior, un ziar aruncat pe ici pe colo. E un imprastiat. Face scandal la doua noaptea, arunca cu obiecte, se enerveaza si apoi asculta radioul dat la maxim, sa se poata calma. L-am gasit chiar ascuns dupa perdele, urmarind cu interes miscarea continua, scuipand tutun pe genunchi. Se poarta ca un vagabond. Un om al strazii, cersetor. Zice ca a decazut. Dar eu stiu ca a venit de jos in sus.

7 thoughts on “S-a nascut plictisit

  1. Zace in fiecare din noi… cred! Sau…. nu? Am ajuns sa ne “delimitam” unul de altul…. pana aici eu, de-aici tu… convietuim… asa cum reusim sa con-vietuim si cu alte… naravuri!!!!!!!!!!!! 🙂 Cateodata ma chiar amuza… e cu totul altfel decat mine!!!!!!! Si ma face sa ma simt… completa! Cu de toate!!!!!!!!!!!!!!!!!! Asta e partea plina apaharului…. :)))))))))))))))))))))))))

  2. Din pacate cred ca avem cu totii un astfel de alter ego, mai mult sau mai putin asemanator cu cel descris de tine in cuvinte atat de potrivite… Un alter ego pe care nu-l dorim, nu-l iubim… 😦
    Frumos scris 🙂

  3. Ce diferita e “dublura” asta fata de ceea ce esti tu, dar citeodata e bine s-o lasi sa se manifeste, tocmai pentru a se consuma si a apoi a disparea pentru o vreme din viata ta….
    Un articol excelent, subtil, nuantat, mi-a dat ceva batai de cap si nici acum nu sunt convinsa ca l-am inteles cum trebuia ! falicitari ! pupici

Leave a Reply

