Mecanisme de aparare

Eu nu sunt o razboinica a luminii, eu ma luminez razboindu-ma.
Unicul inamic sunt chiar eu. Si chiar impreuna ducem lupte, planificam atacuri sau retrageri.
Cuceriri.
Am un arsenal complet de atac. Sinteza si abstractizare, clasificare, vocabular, memorie, atentie distributiva. Stau fiecare pe cate un raft acoperit de o folie rosie cu buline albe, prinse in brocane cu capac etans. Le dau drumul ca la pitbulli si daca asa le poruncesc, rad totul in cale.
Am, insa, doar un singur mecanism de aparare, si anume o uitare foarte fina.
Si completa. Pot uita orice.
Chiar orice.
Chiar si vremea buna.
Chiar si vremea noastra.

8 thoughts on “Mecanisme de aparare

  1. “Uitare fina”… si selectiva???????????!!!!!!!!!!!! Cred ca da….. trebuie sa fie si selectiva!!!!! 😉 Uita ce e rau, urat si daunator sufletelului!!!!!!!!!!! Nu uita ce e frumos si bun si drag (candva)!!!!!!! 🙂

  2. Deocamdata, te felicit pentru calitatile tale si articol ! cred ca eu am intrat intr-un con de umbra !!!! poate miine daca iese soarele sa ma dezmeticesc…..

Leave a Reply

