Two shoes versus La vie on rose

Noi suntem doua orase: eu sunt Saint Tropez, iar tu esti New York. Eu te sarut atat de frantuzeste, iar tu ma iubesti atat de arhitectural, construindu-ti sentimentele unele dupa altele, zgariind norii. Eu sunt marea, in timp ce tu esti libertate. Eu sunt atat de briosa, iar tu atat de hot dog. Survolam intre spatiu si timp, ne iubim intr-un plan turistic, cu veniri si plecari. Chiar daca suntem pe continente diferite, fiecare are ceva ce-l atrage pe celalalt, intr-o asemenea masura, incat intre noi e doar un mare ocean, peste care plutim, insa, fara nicio greutate. Comparatia de mai sus pare fortata, dar chiar asa suntem. Eu in treaba mea, tu intr-a ta, si amandoi intr-o treaba atat de comuna. Suntem ploaie cu soare, baie termala la minus 40 de grade. Cookies cu ravase.

Tu esti my time square, eu sunt arcul tau de triumf. De fapt, nu ne-am intalnit niciodata.

7 thoughts on “Two shoes versus La vie on rose

Leave a Reply

