I just wanna dream…

Unele somnuri nu vin ca niste somnuri normale. Vin navala peste pernele mele si mi le botesc in ultimul hal. Uneori dorm cu ochii deschisi. Alteori, ii inchid, dar nu dorm.
O ciudatenie. Asa sunt eu, asa e lumea asta mare, cu somnul ei cu tot. Si-as vrea sa nu dorm cateodata, ci sa stau calma, cu ochii inchisi, doar eu cu visele mele deschise.
Simt ca pot sa nu fiu chiar azi. E o zi cu ploaie, cu oameni perfect amabili, cu lucruri care se rezolva, cu sarcini usoare. Nu se intampla, de fapt, nimic. Nu s-ar pierde nicio agrafa. Nu ar fi o catastrofa, ca nu s-ar putea. Totul e lin, plan. Prea multe cuvinte egale. Multumesc, sigur, maine. Facem. Dregem. Mai vedem.
Pot visa acum? E voie sa dormi pe scaun? Cu fruntea pe computer, incercand sa patrunzi cu imaginatia in reteaua mondiala de vise? Pe net gasesti orice, de la pastile de somn, la imagini care sa te faca sa nu mai adormi niciodata… Unii sunt nedormiti de prea multa vreme…

6 thoughts on “I just wanna dream…

Leave a Reply

