Eu cu mine

As vrea sa am mai mult curaj. E o calitate care imi lipseste si se vad efectele acestei lipse. A avea curaj nu presupune doar gesturi marete, de kamikaze, de cutezator al invingerii, ci mai mult de a-ti indeplini gandurile. Bune, rele, cum or fi ele. Eu pot sta. Dreapta. Ca o stanca. Insa nicio stanca nu are curaj. S-a nascut greoaie, sa n-o duca vantul, insa niciodata ea nu va merge. Si eu chiar as vrea sa merg. Dupa instinct, dupa fluturi, dupa cai verzi pe pereti. Dupa orice mi-as dori. Nu se poate una ca asta, e clar ca lumina zilei. Niciun adult nu face astfel de gesturi lipsite de maturitate. Nu putem sa mergem inainte, legati la ochi. Insa eu as vrea ca uneori sa am curaj. Sa ma bucur de mine. Asa fantastica si capabila, ca in unele complimente.
Ma subestimez? Nu prea cred.
N-am curaj sa ma estimez.

11 thoughts on “Eu cu mine

  1. Tu esti o CURAJOASA!!!!!!!!!! Nu stii tu asta, dar esti!!!!!! Doar ca, probabil, nu ai fost “expusa” unor situatii…. “Nevoia” te invata, te obliga! 🙂 Asa descoperi ca esti CAPABILA de lucruri ce altadata ti se pareau imposibile!!!!!!! Zboara, Cora, zboara!!!!!!!!! 😉 Chiar si un adult poate sa alege dupa fluturi … si tu esti unul din aceia!!!!!! ❤

  2. cand ai decis sa iti impartasesti gandurile tale cu noi toti…a fost unul din acele momente in care dupa multa alergatura, ai prins fluturele…si e unul frumos, unic si colorat!

  3. Sufletul pereche? O utopie. Nu există aşa ceva! – spui resemnat, după ani de aşteptare, ani de singurătate, obosit să mai crezi că vei găsi omul cu care să îţi împarţi viaţa. Ba chiar te minţi că îţi este mai bine singur, argumentând că ai fi putut găsi pe cineva care să nu te împlinească sufleteşte şi care doar te-ar fi făcut să suferi. Dar, uneori te învinovăţeşti pentru singurătatea ta, fiindcă timpul în care nu te-a iubit nimeni te-a încărcat cu multe complexe. Te gândeşti că nu eşti suficient de bun, de frumos, că nu ai mare lucru de oferit, aşa că, de ce te-ar vrea cineva? Şi uiţi că tot ceea ce ai nevoie pentru a te dărui cuiva este sufletul tău. Uiţi că omul este dependent de iubire, că nu este făcut să trăiască singur.

Leave a Reply

