Pe sprânceană

Coborând cu parașuta, am nimerit într-un pantof. Mi-am adunat metrii pătrați de pânză răvășiți și am dat să plec. Căutându-mi cheile de la mașină, am descoperit în poșetă o pisică în dungi, și m-am amuzat. Am ajuns la standul de bomboane și mi-am cumpărat vreo câteva negre și multe-multe albe, dar nu pentru a le mânca, ci pentru a juca go. După ce m-am plictisit, am ascultat muzica fanfarei din parcului municipal, și-am luat un măr din coșul de picnic al unor îndrăgostiți. Am lăsat o omidă să traverseze strada înaintea mea, cât am privit neonul rozaliu din vitrina magazinului universal. Am intrat să-mi cumpăr saltea pneumatică și-am ieșit cu un serviciu de ceai si cu urechile pleoștite. Am lipit mâna dreapta de stâlpul felinarului proaspăt vopsit, să-mi rămână amprentele pe vecie, și lumina s-a aprins instantaneu. Am ridicat capul din carte si m-am trezit c-o sprânceană întoarsă pe dos.

2 thoughts on “Pe sprânceană

Leave a Reply

