Happy

Fericirea mea cu tine e ceva incredibil. Și spun asta pentru că am trăit până acum fericiri, dar nu se pot compara. Ai puterea să oferi o fericire completă. Nu oricine poate face asta, si nici în modul în care o faci tu. Și unde mai pui că-ți mijești ochii și zâmbești, conștient de ceea ce poți da. Conștient că celălalt va fi dependent de acum înainte de ceea ce însemni tu pe lumea asta. Câteodată mă bucuri, mă înveselești, mă încurajezi, dar cand mă faci fericită, e cu totul altceva față de tot ce-am știut eu până la tine.

4 thoughts on “Happy

  1. …si modul in care ilustrezi tu este incredibil , te lasa speachless…Eu una ma simt ca Degetica, atat de mica , paradoxal 🙂 Un mare BRAVO, sa ai in continuare mare grija de acest har ! Sunt convinsa ca persoana apreciaza enorm ceea ce transmiti tu prin fiecare cuvintel , se simte ca reflecta realitatea 🙂 🙂 🙂

Leave a Reply

