Bună ziua

Ora 23. Până acum m-am strecurat printre lucruri și oameni. Încercând să nu mă vadă, să nu mă ia în seamă, să nu mă implic în vreun fel în viața lor.
Mă roade o curiozitate macabră, de a știi ce face fiecare. Nu sunt rău intenționată. Dar îmi face plăcere să știu. Poate o plăcere destul de greu de înțeles, una care ar putea să pară bolnăvicioasă, perversă, un pic sumbră. Dar eu chiar că nu-s așa. Am doar o prea mare curiozitate emoțională.
Iar ziua asta a decurs excelent, căci n-am știut ce face nimeni!

2 thoughts on “Bună ziua

Leave a Reply

