Cutiuța mea cu lucruri vesele

Fix sub capac stă mai nou o bucată bună de muzică (a nu se înțelege că am o cutiuță muzicală – căci alea nu-mi plac deloc). Apoi se înghesuie dedesubt, de-a valma, un anumit scris de mână, mirosul de piele de om, poșeta mea corai, pe care nu o port să nu se strice, primul meu sărut, monitorul meu de la serviciu, wide cât o câmpie, vacanța de vară, brelocul mov de la chei pe care scrie Faith, primul desen lipit de ea pe frigider, ziua când am citit rezultatele la admitere de pe un afișier din lemn cu sticlă spartă, gustul dulce, ursulețul meu Mupilică, oglinda retrovizoare de la mașină, pozele din 2008 cu sora mea, comedia aia cu Robert De Niro, cartierul Zorilor, fetele, sandalele cu fundiță, trei căpșuni și-un blog.

6 thoughts on “Cutiuța mea cu lucruri vesele

  1. Ahaaaa!!!!!! Excellent! M-ai lasat fara grai! …. si plina de invidie! 😉 … pe cutiuta ta cea vesela!!!!!! 🙂

Leave a Reply

