Copilul din mine e pueril

Sărbătorind copilaria, împreună cu copiii voioși, m-am trezit că sunt și eu. Copil voios. Râd cu poftă, sar bordurile, cânt în ploaie, prind mormoloci în pahare cu apă, desenez, fac teatru de papusi. Apoi, când trebuie să fac ceva serios, mă concentrez încruntându-mă, uitându-mă într-un punct fix, gândindu-mă la creșterea pe linie economică a Turciei, la greve și la manifestații de stradă, la omologii francezi. Dar, din toate eforturile mele absolut adevărate, nu răsare nimic serios. Iubesc copilaria!

6 thoughts on “Copilul din mine e pueril

  1. Iata dovada: copilul din noi nu moare!!!!!!! El doar nu e bagat in seama… se retrage subtil intr-un coltisor si-asteapta!!!!!!! Uneori o viata… din pacate! 😦 Ferice de cei ce nu uita sa fie cateun pic copii!!!!!!!! Ferice de tine, Cora draga! Si de noi ca te avem! 🙂

Leave a Reply

