@office

M-am suit pe toarta canii mele, cu chiu-cu vai, iar acum m-am instalat pe marginea cestii respective si privesc de sus in jos. In spatele meu, se dechide ca un crater, culoarea de caramel a cafelei din cana, iar in fata imi apare deschisa o priveliste a mesei mele de birou: autostrazi pe care se plimba markerele colorate, ca niste camioane incarcate pana la refuz, canale cu gondole din hartie mototolita, teren arabil pe foi A4 sau A3, serpi in forma de pixuri cu inscriptii de la diversi colaboratori, treceri de pietoni facute din post-it-uri galben-canar. Uneori fulgera, neonul are scapari, si tuna cu vehementa, de la masina de pliat planse. Pasarile au ton de fax, iar cateodata ciripesc diferit, in functie de melodiile de la mobile. In departare, se vad munti de ciorne. Si cladiri in forma de unitati de PC, lungi pana la tavan, ca niste zgarie-nori. Cate un copac solitar in mijloc de haos, plin cu umbrele si palarii. Am senzatia ca e o toamna nesfarsita, fiindca mocheta e caramizie, iar de unde stau eu si chiulesc, totul e natura moarta.

12 thoughts on “@office

  1. Totusi…. e nevoie de schimbare! Schimbare de… peisaj!!!!!!!!!! Ai nevoie de vacanta!!!!!! 😉 Zic!

  2. E un peisaj tocmai bun de pictat! Nu sunt prea talentat, dar îmi voi lua pensulele şi mă voi aşeza la margine de haos. Eşti de acord?

Leave a Reply

