Hong și Song

(Cei doi chinezici chiar există, nu-s luptători, da’ nu contează. Eu îi mulțumesc ”Inspirației”, pentru că mi i-a împrumutat)
Lumea mea e o luptă. Așa mi se pare mie, câteodată, când trebuie să mă îngrămădesc sau atunci când sunt îmbrâncită. Un sumo vesel, românesc, al mulțimiilor mari și late. Câteodată sunt strivită între oameni, alteori sunt doar eu în cercul cu pricina, deși n-am împins pe nimeni afară, au căzut toți din proprie inițiativă. Arbitrul acestei lupte e liberul arbitru, mai precis e în vacanță de ceva vreme. Nu-l pasionează hărțuirile astea minore, din autobuz, de pe stradă, sau de la magazin. El vrea marea luptă dintre Hong și Song. Dintre cer și pământ, dintre alb și negru. E curios cine iese marele învingător, iar mie îmi tot spune că dacă vreau cu adevărat să particip, aș face bine să mă mai îngraș puțin.

4 thoughts on “Hong și Song

Leave a Reply

