Mai am inca zece minute. Ce sa-ti mai scriu?

Am avut zeci de revelatii in ultimul timp. In fiecare seara, de altfel. Ma verific, sa vad daca ma gandesc la tine, si o fac. Ma gandesc. Dar am numai ganduri pozitive si placute. Uit de mine si de tine si fac asta gandindu-ma la tine. Te gasesc si te pierd in acelasi timp. Dar sunt fericita. Nu stiu cum, dar sunt. Simt o fericire ciudata, grea, ce s-a instalat cu forta, fiindca am fost sucita si a venit s-ajute. Sa nu ma lase sa mor cu zile. Sunt diagnosticata cu fericita cronica.

Acuma am plecat.

8 thoughts on “Mai am inca zece minute. Ce sa-ti mai scriu?

  1. Vina e a noastră, pentru că te ţinem internată aici! Suntem medicii tăi cei egoişti, nu te lăsăm să pleci acasă, venim în fiecare zi să te vedem, să te ascultăm, îţi spunem că eşti bine dar mai trebuie să stai pe aici. Plecăm, ne întoarcem, te consultăm, şi tot aşa în fiecare zi. Să nu îţi dea prin cap să sări pe geam şi să pleci acasă! Noi pe cine o să mai consultăm!!!

Leave a Reply

