Ce bine mai stiu eu sa explic!

Ma admir de una singura in oglinda unor aplauze prefabricate, stiind ca n-am dreptate…

Astfel, deunazi, incercand sa pun pe fata-de-masa tot ceea ce se intampla, iar apoi sa ridic cu un deget idea, transformand-o intr-o argumentatie 3D, m-am impotmolit in cablul de alimentare, apoi in cel de transmisie, si tot asa, pana cand am fost prinsa intre milioane de ite, care desi wireless, fiind totusi un fel de crengi ale arborelui iluminarii, ite care mai rau au incurcat, de-a lungul timpului, radacinile problemelor, incat eram ca o mata prinsa intr-un ghem de ata cu care, pana la un punct, chiar s-a jucat.

4 thoughts on “Ce bine mai stiu eu sa explic!

  1. in oglinda amintita mai sus m-am privit si eu in concediu, cand dornica sa “le dau peste flint” unor turisti nevinovati de prin alte meleaguri romanesti i-am corectat scurt si zgomotos cu privire la niste…pasari. bietele de ele nu aveau nici o vina ca se nascusera pauni si nu …fazani cum subsemnata a declarat. secunda mea de glorie s-a sfarsit cu vocea “iluminatoare” a sotului meu. mi-e si rusine sa zic ce facultate am terminat…tu stii…deci ramane intre noi πŸ™‚

Leave a Reply

